JEMPUT JOIN KAMI

JEMPUT JOIN KAMI
Klik Logo Di Atas

Followers

RADIO ONLINE KOBATFM

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

Klik tunein untuk dengar melalui peranti mudahalih.

Thursday 3 January 2013

KOBAT MELANGKAH SETAPAK LAGI MEWUJUDKAN STESYEN RADIO KOBAT FM

KOBAT cuba melangkah sedikit demi sedikit di atas kemampuan dan ihsan rakan-rakan seperjuangan dan mereka yang benar-benar mahu melihat negara ini berubah ke arah yang lebih baik.  Bermula dari mewujudkan blog dan FaceBook, kemudiannya turun memberikan penerangan di pentas ceramah, KOBAT kini cuba memberi saingan di dalam arus media yang lebih hampir di jiwa masyarakat di samping menghiburkan mereka.

KOBAT kini sedang berusaha menubuhkan Stesyen Radio Internet sendiri yang diberi nama KOBAT FM.  Buat masa ini kami sedang mengumpul dana untuk memperkukuhkan Stesyen Radio baru ini dan buat permulaan usaha-usaha mempromosinya mengikut dana yang ada banyak dibantu oleh rakan penyiaran kami iaitu Santai FM.  Sekiranya dana telah mencukupi, kami mahu berdikari untuk menguruskan Stesyen Radio KOBAT FM ddengan mengharapkan sokongan anda semua.

KOBAT FM mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak yang telah pun menghulurkan dana kepada kami sehingga kami boleh memulakan penyiaran walaupun sebagai ujian.  

Untuk mengikuti KOBAT FM, anda hanya perlu membuka blog KOBAT ini, sekiranya KOBAT bersiaran ianya secara automatik ke udara, tetapi sekiranya tidak bersiaran anda boleh mendengar radio Santai FM, rakan penyiaran kami dengan 'klik' pada 'play' Santai FM. 

Setiap program KOBAT FM akan kami war-warkan melalui FaceBook KOBAT atau FaceBook Penyelaras KOBAT, Wfauzdin NS.  Untuk makluman, KOBAT FM juga adalah rakan penyiar bukan sahaja kepada bekas-bekas perajurit atau warga tentera tetapi juga mempunyai misi untuk membawa suara warga felda dan Orang Asal.

Mudah-mudahan KOBAT FM akan lebih maju jaya di masa-masa akan datang, InsyaAllah.


No comments:

Post a Comment