JEMPUT JOIN KAMI

JEMPUT JOIN KAMI
Klik Logo Di Atas

Followers

RADIO ONLINE KOBATFM

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

Klik tunein untuk dengar melalui peranti mudahalih.

Wednesday 9 January 2013

BEKAS TENTERA - AYUH TURUN KL112# UNTUK LAKUKAN PERUBAHAN

KOBAT menyeru kepada seluruh bekas tentera samada yang berpencen atau tidak untuk sama-sama hadir ke Perhimpunan Kebangkitan Rakyat KL112# Stadium Merdeka pada 12 Januari 2013 ini nanti.  

Bekas-bekas tentera mesti berani melakukan perubahan kerana telah sekian lama nasib bekas-bekas tentera berada di tahap yang sedia ada.  Apakah kita tidak boleh berubah?  Apakah kita tidak mahu melihat bekas-bekas tentera walaupun tidak boleh menjadi jutawan, tetapi tidak merempat tanpa rumah dan sebidang tanah untuk mereka?  Adakah kita masih tidak sedar terdapatnya rakan-rakan kita yang kini masih menumpang atau menyewa rumah?  

Janji di dalam Buku Jingga, salah satunya adalah memberikan sebidang tanah kepada bekas-bekas tentera yang langsung tidak mempunyai rumah atau tanah untuk mendirikan rumah kediaman melalui Felda Plantation.  Adakah kita masih menganggap itu hanya janji bulan dan bintang jika kita tidak pernah mahu mengubah nasib kita?

Ayuh...kita hanya boleh lakukan perubahan sekiranya Pilihanraya di negara ini adil dan bersih.  Untuk tujuan itu, marilah kita berhimpun di Stadium Merdeka pada 12 hb Januari ini untuk menunjukkan kepada pihak berkenaan bahawa kita semua mahukan keadilan. 

No comments:

Post a Comment