JEMPUT JOIN KAMI

JEMPUT JOIN KAMI
Klik Logo Di Atas

Followers

RADIO ONLINE KOBATFM

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

Klik tunein untuk dengar melalui peranti mudahalih.

Friday 2 November 2012

JELAJAH MERDEKA RAKYAT - PELUANG WARGA TENTERA/BEKAS TENTERA DAPATKAN MAKLUMAT

Jelajah Merdeka Rakyat bersama bas 'kontroversi' akan tiba ke Pahang pada 04 November (Ahad) ini bersama rombongan Dato' Seri Anwar Ibrahim.


Setibanya beliau ke bumi Pahang, kawasan pertama yang akan beliau kunjungi adalah di Pekan Lanchang, Temerloh.  Kemudian rombongan akan ke K.Krau iaitu di Perkarangan Ibu Pejabat KEADILAN K.Krau.



Lokasi seterusnya adalah di Kuantan dan Indera Mahkota.  Dato' Seri Anwar akan mengerjakan Solat Maghrib di Madrasah Medan Warisan (Depan Giant) Kuantan seterusnya akan memberikan tazkirah.  Sejurus selepas itu, beliau akan ke lokasi ceramah pertamanya iaitu di Pelangi Resort, Balok.  Ceramah kedua pula selepas itu adalah di Perkarangan PASTI Taman Mahkota Aman, Batu 11, Jln Gambang, Kuantan.


Kepada semua warga tentera dan bekas-bekas tentera di kawasan berhampiran dijemput hadir.  Sekali lagi diperingatkan kepada warga tentera, adalah tidak menjadi satu kesalahan kepada anda untuk hadir semata-mata untuk mendapatkan maklumat dan penerangan berkaitan isu semasa politik tanahair.  

Anda hanya DILARANG berkempen, menjadi ahli atau terlibat secara langsung membantu jentera parti (Rujuk PMAT 1972, Bahagian 3).  Maka, jadilah warga tentera yang bermaklumat kemudiannya pilihan di tangan anda.

No comments:

Post a Comment