JEMPUT JOIN KAMI

JEMPUT JOIN KAMI
Klik Logo Di Atas

Followers

RADIO ONLINE KOBATFM

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

Klik tunein untuk dengar melalui peranti mudahalih.

Thursday 14 February 2013

CERAMAH LT KOL (B) NAZARI DAN KOBAT PADA 15 FEB (JUMAAT) INI DI KUANTAN

Pada 15 Feb (Jumaat) ini, seluruh warga tentera dan bekas tentera khususnya yang berhampiran di Taman Mahkota Aman, Batu 11, Jalan Gambang, Kuantan (belakang Caltex), berpeluang untuk mendengar ceramah yang bakal disampaikan oleh Leftenan Kolonel (B) Nazari Mokhtar, Pengerusi KERABAT dan juga oleh Sdr Wfauzdin NS selaku Pengerusi KOBAT (Kor Bekas Angkatan Tentera).  Di samping itu, turut menyampaikan ceramah adalah Ustaz Suhaimi Saad, Ketua Penerangan PAS Pahang.
Berbagai isu bakal diperkatakan oleh bekas pegawai dan bekas anggota tentera ini di dalam program ceramah yang akan bermula jam 09.00 malam itu.  Ustaz Suhaimi Saad pula pastinya akan mengulas isu Kalimah Allah yang sering dipermainkan oleh media kawalan Umno/Bn.
Sehubungan itu, marilah beramai-ramai kita hadir ke lokasi yang dinyatakan di atas.  Hebahkan kepada rakan-rakan anda dan mohon promosi ke dalam Facebook masing-masing.
InsyaAllah, jika tiada aral melintang Radio KOBAT FM akan cuba mengadakan Siaran Langsung program pada malam tersebut untuk maklumat rakan-rakan kita di luar sana.

No comments:

Post a Comment