JEMPUT JOIN KAMI

JEMPUT JOIN KAMI
Klik Logo Di Atas

Followers

RADIO ONLINE KOBATFM

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

Klik tunein untuk dengar melalui peranti mudahalih.

Sunday 8 April 2012

PESARA TENTERA MENDAPAT PERHATIAN DARI PKR INDERA MAHKOTA

Pemangku Ketua Cabang PKR Indera Mahkota, Sdr Lee Chean Chung bersama En Mazlan dan keluarga

Baru-baru ini, Pemangku Ketua Cabang KEADILAN Indera Mahkota, Sdr Lee Chean Chung bersama rakan-rakan seperjuangan telah melawat dan memberi sedikit bantuan kepada seorang pesara tentera darat (T196128) En. Mazlan B. Mohd Hussain. 
 
Beliau yang tenat kerana serangan kencing manis mengalami masalah penglihatan mata yang memerlukan RM1,600 untuk pembedahan pada bulan Mei dan juga serangan lemah jantung, masalah kulit dan juga sesak nafas. Dengan keadaan kewangan yang mendesak keretanya pun sudah dijual dan sewa rumah bulanan RM250 pun tidak dibayar selama dua tahun, sewa van sekolah tidak dibayar sejak awal tahun ini, kini tiada pendapatan untuk seisi keluarga seramai 5 orang termasuk 3 orang anak.
 
Beliau hanya memperolehi RM95 sebulan dari JKM dan tiada apa-apa dari kerajaan sebagai pesara tentera. Beliau amat memerlukan bantuan kewangan untuk keperluan harian seisi keluarga di samping perbelanjaan tambang teksi ke hospital, sewa rumah, perbelanjaan budak-budak sekolah dan lain-lain keperluan.
 
KOBAT menyeru kepada sesiapa yang ingin menghulurkan bantuan kewangan boleh berbuat demikian melalui Akaun En. MAZLAN B. MOHD HUSSAIN (K/P 650101-11-6825, T196128) - BSN 10041000154783. Lain-lain bantuan untuk keperluan harian juga boleh disampaikan melalui KOBAT di No Tel: 013-9410309 atau terus berhubung dengan Ketua Cabang Indera Mahkota Sdr Lee Chean Chung di Pejabat Khidmat Dun Semambu.

No comments:

Post a Comment