JEMPUT JOIN KAMI

JEMPUT JOIN KAMI
Klik Logo Di Atas

Followers

RADIO ONLINE KOBATFM

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

Klik tunein untuk dengar melalui peranti mudahalih.

Friday 21 March 2014

PASUKAN KESELAMATAN PERLU PERTAHAN IMEJ - UCAPAN KOBAT MLM TADI DI KAJANG

Malam tadi (20/3/14) bertempat di Stadium Kajang, satu program Pentas Anak Muda dan NGO serta pimpinan telah diadakan mulai jam 09.00 malam.  Program anjuran Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) dengan kerjasama Kerajaan Negeri Selangor turut menampilkan beberapa tokoh ternama termasuk Prof Dr Aziz Bari.  Program tersebut turut mendapat perhatian dari Presiden PKR yang juga calon mewakili PR di PRK Dun Kajang, Datin Seri Wan Azizah Ismail yang tampil dipentas.


Sdr Wfauzdin NS (KOBAT) sedang berucap
Datin Seri Wan Azizah sedang berucap.  Turut kelihatan YB Elizebeth
Kor Bekas Angkatan Tentera (KOBAT) juga turut diberi peluang berada di pentas.  Penceramah KOBAT yang juga Penyelarasnya, Wan Fauzdin NS berucap dengan memberikan fokus kepada betapa pentingnya imej ATM atau Pasukan Keselamatan dipelihara dari dikuasai oleh pihak yang berkepentingan politik.

KOBAT turut melahirkan rasa dukacita terhadap apa yang berlaku ke atas Mej (U) Zaidi yang kini sedang dibicarakan oleh Mahkamah Tentera hanya kerana soal aduan dakwat yang tidak kekal sewaktu PRU 13 yang lalu.

Malam ini (21/3/14) Jumaat malam Sabtu, ayuh kita ke Stadium Kajang bagi meraikan pelancaran Reformasi 2.0.  Kesemua pimpinan utama PR akan hadir malam ini. 

No comments:

Post a Comment