JEMPUT JOIN KAMI

JEMPUT JOIN KAMI
Klik Logo Di Atas

Followers

RADIO ONLINE KOBATFM

Kami telah memulakan siaran 24 jam mulai 02 Julai 2013.

Klik tunein untuk dengar melalui peranti mudahalih.

Monday 28 May 2012

KOBAT KEADILAN PAHANG SAMPAIKAN SUMBANGAN PEMBIAYAAN KOS PEMBEDAHAN BEKAS TENTERA

Berlanjutan daripada kisah yang kami siarkan baru-baru ini tentang seorang bekas tentera, Sdr Mazlan bin Mohd Husin (47) yang memerlukan bantuan kewangan bagi menampung kos pembedahan beliau yang dijangka dilakukan hari ini, maka pada 25hb Mei yang lalu, KOBAT di bawah KEADILAN Negeri Pahang telah menyampaikan sumbangan bagi membiayai kos pembedahan bekas tentera tersebut.

Sdr Mazlan dan isteri, Puan Norbaini

Pengerusi KEADILAN Negeri Pahang, Dato' Fauzi Abd Rahman yang hadir bersama Datin juga turut serta adalah Pemangku Ketua Cabang KEADILAN Indera Mahkota, Sdr Lee Chean Chung dan Timbalan Setiausaha KEADILAN Negeri Pahang, Sdr Kamarzaman Mohd Yunus telah berkunjung ke rumah Sdr Mazlan di Bukit Sekilau, Kuantan bagi menyampaikan sumbangan dari KOBAT.

Kiri: Sdr Kamarzaman, Chean Chung, Dato' Fauzi menyampaikan sumbangan

Sumbangan derma dari berbagai pihak termasuk kutipan derma kilat dari warga tentera di Kem Batu 10, Kuantan sedikit sebanyak berjaya dikumpulkan dan mencukupi bagi membiayai kos pembedahan Sdr Mazlan yang dianggarkan tidfak kurang dari RM 1, 350.00.  KOBAT juga akan menentukan pengangkutan beliau untuk ke Hospital menjalani pembedahan yang dijadualkan hari ini.

Dato' Fauzi bersama Datin prihatin masalah yang dihadapi oleh bekas tentera ini
KOBAT dan KEADILAN Pahang mengucapkan jutaan terima kasih dan penghargaan kepada penderma-penderma dan Allah jua yang dapat membalas amal jariah yang dilakukan.  Kami juga sentiasa mendoakan agar Sdr Mazlan akan selamat menjalani pembedahan dan InsyaAllah, akan kembali pulih seperti sediakala.

1 comment:

  1. bekas tentera di jamin jhev dari segi perubatan dimana2 hospital kerajaan M'sia,.kalau ada kutipan ikhsan dari kawan2 ,.. bagus lah..

    ReplyDelete